Гарантійні зобов'язання
1. Загальні положення.
Дані гарантійні зобов'язання діють лише до продукції, яка реалізується Товариством з обмеженою відповідальністю "Спільне підприємство" СЕНК ".
ТОВ СП "СЕНК" не несе відповідальності за гарантіями, які надаються іншими юридичними і фізичними особами.
ТОВ СП "СЕНК" гарантує покупцю відповідність обладнання вимогам технічної документації, що входить в комплект поставки за умови дотримання умов транспортування, зберігання, монтажу і експлуатації. Якщо протягом гарантійного терміну обладнання вийде з ладу, ТОВ СП "СЕНК" зобов'язане замінити або відремонтувати його за свій рахунок, за винятком несправностей, що виникли внаслідок порушення покупцем правил транспортування, зберігання, монтажу експлуатації та інших умов.
2. Гарантійний термін і термін виконання гарантійного ремонту
Гарантійний термін:
- Для всієї продукції - 1 рік з дати продажу, або 2 роки з дати виготовлення
Гарантія не поширюється на:
- Елементи живлення;
- Акумулятори;
- Кабельно-провідникову продукцію;
- Лампи розжарювання;
3. Гарантійна процедура
Покупець при виявленні несправності продукції повинен:
- Написати пояснювальну записку з такими подробицями:
- Назва організації та адреса покупця;
- Тип і кількість обладнання;
- Тип і докладний опис несправності
- Підпис відповідальної особи; - В супроводі пояснювальної записки повернути обладнання на адресу ТОВ СП "СЕНК" в повній комплектності (в окремих випадках узгодити комплектність транспортування з представником ТОВ СП "СЕНК").
У разі порушення Гарантійного процедури, обладнання, яке надійшло на адресу ТОВ СП "СЕНК", будуть повернуті покупцеві без ремонту.
4. Підстави відмови від гарантійних зобов'язань
Дані гарантійні зобов'язання не діють при:
- відсутності пояснвюльної записки;
- ушкодження, завдані такими стихійними лихами як: пожежі, повені, вітри, землетруси, блискавки і т.д .;
- пошкодженнях від високої напруги, попадання вологи, комах, гризунів;
- спробах ремонту, доробки або внесення змін в схему приладу;
- пошкодженнях, що виникли внаслідок недотримання норм і правил монтажу та експлуатації встановлених для даної продукції в супровідної технічної документації;
- наявність будь-яких механічних пошкоджень приладів.
5. Післягарантійне обслуговування
Після закінчення гарантійного терміну ТОВ СП "СЕНК" може взяти на себе виконання післягарантійного ремонту, сервісного обслуговування, умови якого будуть визначатися в окремому порядку.
Шановні покупці, звертаємо Вашу увагу на дотримання всіх вище наведених вимог з метою прискорення процедури гарантійного обслуговування.